Összes letöltés a DEA-ból: 1237
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 478 |
Kína (CN) | 115 |
India (IN) | 80 |
Dél-Afrika (ZA) | 64 |
Kanada (CA) | 61 |
Ausztrália (AU) | 41 |
Malajzia (MY) | 35 |
Németország (DE) | 30 |
Egyesült Királyság (GB) | 30 |
Indonézia (ID) | 19 |
Fülöp-szigetek (PH) | 17 |
Magyarország (HU) | 16 |
Srí Lanka (LK) | 15 |
Hollandia (NL) | 15 |
Törökország (TR) | 12 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 11 |
Kenya (KE) | 11 |
Svédország (SE) | 9 |
Pakisztán (PK) | 8 |
Tunézia (TN) | 8 |
Írország (IE) | 7 |
Mauritius (MU) | 6 |
Nepál (NP) | 6 |
Svájc (CH) | 5 |
Nigéria (NG) | 5 |
Oroszország (RU) | 5 |
Thaiföld (TH) | 5 |
Brazília (BR) | 4 |
Egyiptom (EG) | 4 |
Ghána (GH) | 4 |
Jamaica (JM) | 4 |
Mexikó (MX) | 4 |
Peru (PE) | 4 |
Szaud-Arábia (SA) | 4 |
Szingapur (SG) | 4 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 3 |
Chile (CL) | 3 |
Kolumbia (CO) | 3 |
Dánia (DK) | 3 |
Fidzsi (FJ) | 3 |
Franciaország (FR) | 3 |
Új-Zéland (NZ) | 3 |
Sierra Leone (SL) | 3 |
Trinidad és Tobago (TT) | 3 |
Bulgária (BG) | 2 |
Japán (JP) | 2 |
Litvánia (LT) | 2 |
Marokkó (MA) | 2 |
Románia (RO) | 2 |
Ukrajna (UA) | 2 |
Vietnám (VN) | 2 |
Banglades (BD) | 1 |
Belgium (BE) | 1 |
Csehország (CZ) | 1 |
Algéria (DZ) | 1 |
Ecuador (EC) | 1 |
Spanyolország (ES) | 1 |
Finnország (FI) | 1 |
Grúzia (GE) | 1 |
Horvátország (HR) | 1 |
Kírgizisztán (KG) | 1 |
Luxemburg (LU) | 1 |
Lettország (LV) | 1 |
Mianmar (MM) | 1 |
Norvégia (NO) | 1 |
Panama (PA) | 1 |
Portugália (PT) | 1 |
Seychelle-szigetek (SC) | 1 |
Szlovénia (SI) | 1 |
Szváziföld (SZ) | 1 |
n.a. | 31 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2014 | Czenky, M., Kormos, J.: Concept systematization with concept maps in data modelling. Teach. Math. Comp. Sci. 12 (2), 149-166, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/197461 | kiadói változat: 120 |
2014 | Czenky, M.: How Do the Engineer Students Learn the SQL Language?. Int. J. Eng. Ped. 4 (1), 18-23, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208849 | kiadói változat: 360 |
2013 | Czenky, M.: Electronic Test or Printed Exercise Book? Which Individual Mode of Preparation is More Effective?. Int. J. Eng. Ped. 3 (1), 12-18, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208848 | kiadói változat: 113 |
2010 | Czenky, M.: Normalization Based on Dependency Diagram. Teach. Math. Comp. Sci. 8 (1), 121-132, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208847 | kiadói változat: 644 |