Jelenlegi hely

Statisztika

Szűcs Tímea

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 9

Összes letöltés a DEA-ból: 240

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)156
Magyarország (HU)17
Németország (DE)7
Egyesült Királyság (GB)6
Ausztrália (AU)3
Belgium (BE)3
Kína (CN)2
Finnország (FI)2
Oroszország (RU)2
Egyesült Arab Emírségek (AE)1
Ausztria (AT)1
Bulgária (BG)1
Brazília (BR)1
Kanada (CA)1
Csehország (CZ)1
Franciaország (FR)1
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)1
Lettország (LV)1
Malajzia (MY)1
Hollandia (NL)1
Fülöp-szigetek (PH)1
Románia (RO)1
Svédország (SE)1
Törökország (TR)1
Dél-Afrika (ZA)1
n.a.26
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic.
Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
Kiadói változat: 5
2023Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Szűcs, T., Váradi, J., Kelemen, H., Miklódi, -., Pusztai, G.: The Role of Parents in Their Children's Artistic Education: The Effect of Parental Involvement in the Transgenerational Process.
Harmonia. 23 (2), 375-386, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Q2 Music
Q1 Visual Arts and Performing Arts
Kiadói változat: 6
2022Szűcs, T.: The Relationship between Family Milieu and Music Education.
Soc. Sci. 11 (12), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 4
2019Váradi, J., Szűcs, T., Strenacikova, M.: Persistence in tertiary music education in Hungary and Slovakia.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 6-11, 2019.
kiadói változat: 69
2019Kovács, K., Dusa, Á., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels.
Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019.
kiadói változat: 44
2017Szűcs, T.: A zenetanulás és hatásai egy debreceni vizsgálat alapján.
Educatio. 26 (3), 471-482, 2017.
Kiadói változat: 48
2017Szűcs, T.: Opportunities for Elementary Level Music Education in the Partium Region.
Hung. Educ. Res. J. 7 (1), 103-111, 2017.
kiadói változat: 20
2017Szűcs, T., Héjja, B.: The Institutional Network and State of Music Education in Hungary.
Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 39-54, 2017.
kiadói változat: 38