Jelenlegi hely

Statisztika

Szakály Zoltán

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 87

Összes letöltés a DEA-ból: 8915

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)3135
Egyesült Államok (US)2899
Németország (DE)333
Kína (CN)269
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)225
Indonézia (ID)109
Hollandia (NL)102
Ukrajna (UA)83
Oroszország (RU)82
Románia (RO)71
Franciaország (FR)69
Egyesült Királyság (GB)68
Olaszország (IT)66
Kanada (CA)64
Szlovákia (SK)56
India (IN)51
Vietnám (VN)51
Japán (JP)49
Törökország (TR)40
Spanyolország (ES)30
Csehország (CZ)27
Ausztrália (AU)24
Finnország (FI)24
Írország (IE)24
Svédország (SE)24
Malajzia (MY)20
Egyesült Arab Emírségek (AE)19
Lengyelország (PL)19
Portugália (PT)19
Szerbia (RS)18
Litvánia (LT)17
Fülöp-szigetek (PH)17
Ausztria (AT)14
Pakisztán (PK)14
Dél-Afrika (ZA)14
Brazília (BR)13
Kenya (KE)13
Norvégia (NO)12
Görögország (GR)11
Thaiföld (TH)11
Belgium (BE)10
Mexikó (MX)10
Nigéria (NG)10
Argentína (AR)8
Szingapur (SG)8
Svájc (CH)7
Chile (CL)7
Banglades (BD)6
Lettország (LV)6
Albánia (AL)5
Bulgária (BG)5
Horvátország (HR)5
Srí Lanka (LK)5
Mongólia (MN)5
Egyiptom (EG)4
Kolumbia (CO)3
Guam (GU)3
Izrael (IL)3
Új-Zéland (NZ)3
Peru (PE)3
Örményország (AM)2
Ciprus (CY)2
Dánia (DK)2
Jordánia (JO)2
Kambodzsa (KH)2
Mauritius (MU)2
Trinidad és Tobago (TT)2
Azerbajdzsán (AZ)1
Bosznia-Hercegovina (BA)1
Benin (BJ)1
Fehéroroszország (BY)1
Elefántcsontpart (CI)1
Dominikai Köztársaság (DO)1
Ecuador (EC)1
Etiópia (ET)1
Ghána (GH)1
Irak (IQ)1
Izland (IS)1
Kazahsztán (KZ)1
Libanon (LB)1
Luxemburg (LU)1
Marokkó (MA)1
Makaó (MO)1
Málta (MT)1
Norfolk-sziget (NF)1
Szaud-Arábia (SA)1
Seychelle-szigetek (SC)1
Szlovénia (SI)1
Uganda (UG)1
n.a.557
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Szakály, Z.: A fenntartható élelmiszer-fogyasztás összefüggései.
Táplálkozásmarketing. 11 (1), 3-22, 2024.
Kiadói változat: 7
2024Gyarmati, G., Szakály, Z.: Az ipar 4.0 transzformációs hatása a bormarketing és a borágazat folyamataira.
TM. 10 (2), 65-74, 2024.
Kiadói változat: 11
2024Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Exploring attendance by demographics in the case of Mongolian performing arts organizations.
Cross Cult. Manag. J. 26 (1), 35-52, 2024.
Kiadói változat: 3
2023Tóth, I., Szakály, Z.: Az élelmiszerjelölések szerepe a fogyasztók élelmiszerválasztásában.
TM. 10 (2), 39-53, 2023.
Kiadói változat: 18
2023Nagy-Pető, D., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
Q3 Development
Q3 Economics and Econometrics
Q3 Geography, Planning and Development
Kiadói változat: 6
2023Kelemen-Erdős, A., Mitev, A., Szakály, Z.: Retain or Reduce? Delisting Decisions in Relation to Manufacturer-Retailer Relationships in Grocery Store Retailing.
PERIOD POLYTECH SOC MANAG SCI. 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Decision Sciences (miscellaneous)
Q3 Engineering (miscellaneous)
Q3 Social Sciences (miscellaneous)
Q4 Strategy and Management
Kiadói változat: 7
2023Vida, V., Szakály, Z.: Sertéshús és sertéshúskészítmények fogyasztási szokásai, trendjei.
TM. 10 (1), 81-97, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Czupper, Z., Szakály, Z.: Siófok kulturális és gasztronómiai vonzerejének marketing lehetőségei.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 23-28, 2023.
Kiadói változat: 3
2022Nagy-Pető, D., Szakály, Z., Kiss, V.: Az etnocentrikus magatartás vizsgálata a cetscale modell alkalmazásával.
Economica. 13 (3-4.), 1-11, 2022.
Kiadói változat: 24
2022Czupper, Z., Szakály, Z.: Energiaital-fogyasztási szokások és motivációk felmérése egyetemista hallgatók körében.
Táplálkozásmarketing. 9 (2), 67-79, 2022.
Kiadói változat: 7
2022Madarász, T., Kontor, E., Antal, E., Kasza, G., Szakos, D., Szakály, Z.: Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: the Case of Hungary.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (2), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 89
2022Kovács, B., Szakály, Z.: Market orientation and corporate performance in the health industry.
Manag. Market. 17 (1), 41-60, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
kiadói változat: 52
2022Kiss, M., Czine, P., Balogh, P., Szakály, Z.: The connection between manufacturer and private label brands and brand loyalty in chocolate bar buying decisions: A hybrid choice approach.
Appetite. 177 1-15, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Nutrition and Dietetics
Q1 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 142
2021Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
Foods. 10 1-17, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q3 Microbiology
Q1 Plant Science
kiadói változat: 83
2021Balsa-Budai, N., Szakály, Z.: A fenntartható fogyasztói magatartás vizsgálata a tej és tejhelyettesítők piacán.
Tejgazdaság. 78 (1-2), 3-17, 2021.
kiadói változat: 49
2021Papp-Bata, Á., Szakály, Z.: A probiotikumok múltja, jelene és jövője.
Tejgazdaság. 78 (1-2), 19-27, 2021.
kiadói változat: 74
2021Szakály, Z., Balogh, P., Kontor, E., Gabnai, Z., Bai, A.: Attitude toward and Awareness of Renewable Energy Sources: Hungarian Experience and Special Features.
Energies. 14 (1), 1-25, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Control and Optimization
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Energy (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q2 Fuel Technology
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
Kiadói változat: 82
2021Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D., Popovics, P., Kiss, M.: Consumer acceptance of genetic-based personalized nutrition in Hungary.
Genes Nutr. 16 (3), 1-12, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Endocrinology, Diabetes and Metabolism
Q2 Genetics
kiadói változat: 46
2021Papp-Bata, Á., Szakály, Z.: Fogyasztói attitűdök a probiotikus joghurtok piacán - Netnográfiai kutatás.
Tejgazdaság. 78 (1-2), 29-41, 2021.
kiadói változat: 44
2021Dombi, M., Szakály, Z., Kiss, V., Cao, Z., Liu, G.: Material Hide-and-Seek: Looking for the Resource Savings Due to International Trade of Food Products.
Earth's Future. 9 (7), 1-20, 2021.
Folyóirat-mutatók:
D1 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
D1 Environmental Science (miscellaneous)
kiadói változat: 38
2021Gazdecki, M., Goryńska-Goldmann, E., Kiss, M., Szakály, Z.: Segmentation of Food Consumers Based on Their Sustainable Attitude.
Energies. 14 (11), 1-31, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Control and Optimization
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Energy (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q2 Fuel Technology
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 129
2021Fehér, A., Véha, M., Boros, H., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 70
2021Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Understanding service marketing in performing arts organizations.
Cross Cult. Management J. 23 (2), 181-189, 2021.
kiadói változat: 25
2020Fehér, A., Gazdecki, M., Véha, M., Szakály, M., Szakály, Z.: A Comprehensive Review of the Benefits of and the Barriers to the Switch to a Plant-Based Diet.
Sustainability. 12 (10), 1-18, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 90
2020Czine, P., Szakály, Z., Balogh, P.: A Review of Purchasing Preferences for Margarine among Hungarian and International Students.
Stud. Agr. Econ. 122 (1), 29-36, 2020.
kiadói változat: 32
2020Nábrádi, Z., Bánáti, D., Szakály, Z.: A study on consumer habits in the dietary supplements market.
Apstract. 14 (3-4), 5-12, 2020.
kiadói változat: 13
2020Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: A testkép megítélése a rendszeres sporttevékenységet végzők körében.
Acta Carolus Robertus. 10 (2), 189-207, 2020.
kiadói változat: 3
2020Fehér, A., Farkas, N., Boros, H., Véha, M., Szakály, Z.: Az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás netnográfiai vizsgálata a digitális korban.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 19-38, 2020.
Kiadói változat: 42
2020Nagy-Pető, D., Fehér, A., Szakály, Z.: Az egészségvédő élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 39-55, 2020.
Kiadói változat: 30
2020Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Food Science
Q1 Nutrition and Dietetics
Kiadói változat: 104
2020Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: Perception of body image among people engaged in sports on a regular basis.
Eur. Sci. J. 16 (28), 23-39, 2020.
kiadói változat: 6
2020Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q3 Microbiology
Q1 Plant Science
Kiadói változat: 68
2020Papp-Bata, Á., Szakály, Z.: The relationship between the motivators and barriers of health behaviour and consumer attitudes towards functional food.
Acta Aliment. 49 (3), 287-294, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Food Science
kiadói változat: 82
2019Szakály, Z., Kovács, S., Pető, K., Huszka, P., Kiss, M.: A modified model of the willingness to pay for functional foods.
Appetite. 138 94-101, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Nutrition and Dietetics
Q1 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 345
2019Véha, M., Szakály, Z., Fehér, A.: A növényi alapú étrendet hátráltató tényezők rendszerezése: Szakirodalmi áttekintés.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 105-112, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 19
2019Véha, M., Szakály, Z., Fehér, A.: A növényi alapú étrendet támogató tényezők rendszerezése: Szakirodalmi áttekintés.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 95-104, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 77
2019Balsa-Budai, N., Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z.: Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary.
Sustainability. 11 (6), 1-15, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q2 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 131
2019Kontor, E., Kovács, B., Szakály, Z., Kiss, M.: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései.
Stat. Szle. 97 (4), 364-386, 2019.
Kiadói változat: 90
2019Kiss, V., Dombi, M., Szakály, Z.: Az egészség, a környezet és az étkezés kapcsolata: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 6 (1), 3-24, 2019.
kiadói változat: 11
2019Fehér, A., Szakály, Z.: Egészségpiaci kutatások: lektorált tanulmánykötet: Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 216 p., 2019. ISBN: 9789634901327
Tanulmánykötet: 1147
2019Fehér, A., Bácsné Bába, É., Müller, A., Szakály, Z.: Fizikai aktivitás motivációival kapcsolatos modellek rendszerezése I. - Szakirodalmi áttekintés.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 152-163, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 140
2019Fehér, A., Bácsné Bába, É., Müller, A., Szakály, Z.: Fizikai aktivitás motivációival kapcsolatos modellek rendszerezése II. - Szakirodalmi áttekintés.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 164-172, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 27
2019Popovics, P., Jutkusz, L., Pető, K., Szakály, Z., Bács, Z.: Fostering innovation at University of Debrecen.
In: Proceedings 5th CARPE Conference: Horizon Europe and beyond / Javier Orozco Messana; Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politℓecnica de Valℓencia, Valencia, Spanyolország, 191-200, 2019. ISBN: 9788490487891
kiadói változat: 4
2019Czine, P., Szakály, Z., Balogh, P.: Margarinnal kapcsolatos preferenciák vizsgálata egyetemista fogyasztók körében.
Táplálkozásmarketing. 6 (2), 3-12, 2019.
kiadói változat: 25
2019Fehér, A., Bácsné Bába, É., Müller, A., Szakály, Z.: MPAM-R modellekkel kapcsolatos kutatások rendszerezése - Szakirodalmi áttekintés.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 173-183, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 31
2018Szakály, Z., Kontor, E., Kovács, S., Popp, J., Pető, K., Polereczki, Z.: Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary.
British Food Journal. 120 (7), 1474-1488, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
Q2 Food Science
open access article: 198
2018Balsa-Budai, N., Szakály, Z.: A fenntartható értékrend vizsgálata a debreceni egyetemisták körében.
Táplálkozásmarketing. 5 (1), 3-20, 2018.
kiadói változat: 54
2018Fehér, A., Szakály, Z.: A hazai tejszektor online marketing lehetőségei = Online marketing possibilities of the domestic dairy sector.
Tejgazdaság. 75 (1), 55-65, 2018.
kiadói változat: 24
2018Kiss, M., Szakály, Z.: A Literature Review of the Consumer Attitudes towards Functional Foods.
In: FSD 2018 3rd Food Structure & Design Conference : Abstract Book. Ed.: Győri Zoltán, Debreceni Egyetem, Debrecen, 28-29, 2018. ISBN: 9789634900245
teljes szöveg: 10
2018Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
teljes szöveg: 13
2018Barna, F., Bauerné Gáthy, A., Kovács, B., Szakály, Z.: Az alternatív étrendet követők helyi termékek vásárlásához kapcsolódó attitűdjei.
Táplálkozásmarketing. 5 (2), 3-15, 2018.
kiadói változat: 77
2018Kontor, E., Szakály, Z., Véha, M., Kiss, M.: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 5 (2), 17-29, 2018.
kiadói változat: 73
2018Szabó-Szentgróti, E., Szigeti, O., Tóth, K., Borbély, C., Szakály, Z.: Fogyasztói szokások vizsgálata kvantitatív módszerekkel a magyarországi tejtermékpiacon.
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 14 (2), 18-27, 2018.
kiadói változat: 47
2018Kiss, M., Kontor, E., Véha, M., Szakály, Z.: Funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos attitűdvizsgálatok: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 5 (1), 21-34, 2018.
kiadói változat: 101
2018Szakály, Z., Pető, K.: Health behaviour, behaviour change and personalised diet.
Journal of Advances in Health and Medical Sciences. 4 (2), 43-52, 2018.
kiadói változat: 114
2018Szakály, Z., Kiss, M., Gál, T., Kovács, B.: Nemzetközi piacszegmentáció a tejtermékek piacán.
Tejgazdaság. 75 (1), 43-54, 2018.
kiadói változat: 29
2018Mile, M., Papp-Bata, Á., Szakály, Z., Csiki, Z.: Szarkopenia befolyásolása táplálkozási módszerekkel.
Metabolizmus. 16 (4), 284-286, 2018.
kiadói változat: 20
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (3), 56-69, 2017.
Kiadói változat: 55
2017Szakály, Z., Popp, J., Kontor, E., Kovács, S., Pető, K., Jasák, H.: Attitudes of the Lifestyle of Health and Sustainability Segment in Hungary.
Sustainability. 9 (10), 1763-, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q3 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 191
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával - esettanulmány.
Veztud. 48 (4), 46-54, 2017.
Kiadói változat: 130
2017Szabó-Szentgróti, E., Szabó-Szentgróti, G., Szakály, Z.: Empirical research on corporate strategies in Hungarian Dairy Industry.
Apstract. 11 (3-4), 169-180, 2017.
kiadói változat: 120
2017Oláh, J., Halasi, G., Szakály, Z., Popp, J., Balogh, P.: Impact of International Migration on the Labor Market: A Case Study from Hungary.
Amfiteatru Econ. 19 (46), 790-805, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
kiadói változat: 63
2016Kiss, V., Kovács, S., Szakály, Z.: A fenntartható fejlődés értékei és az egészségtudatos életstílus elemzése középiskolás diákok körében.
Táplálkozásmarketing. 3 (2), 41-62, 2016.
Kiadói változat: 51
2016Szakály, Z., Balogh, P., Csatáriné Dogi, I., Polereczki, Z.: A fogyasztói etnocentrizmus vizsgálata Magyarországon - Ajánlások a magyar élelmiszergazdaság számára.
Gazdálkodás. 60 (2), 153-174, 2016.
Kiadói változat: 129
2016Fehér, A., Szakály, Z.: A hazai tej- és hússzektor online marketing tevékenységének elemzése.
In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet : Hitelesség és értékorientáció a marketingben. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 97-106, 2016. ISBN: 9789634728504
kiadói változat: 97
2016Soós, M., Kovács, B., Szakály, Z.: A viselkedésváltozás szintjei a testtömeg-menedzselés folyamatában - Élelmiszerfogyasztás és fizikai aktivitás = Levels of behaviour change in the course of body mass management - food consumption and physical activity.
Táplálkozásmarketing. 3 (2), 19-28, 2016.
Kiadói változat: 6
2016Kiss, M., Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként.
In: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése : Program és az előadások kivonatai. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2016. ISBN: 9786155606021
Kiadói változat: 26
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
Kiadói változat: 1366
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Program és absztrakt füzet. Szerk.: Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 30, 2016.
kiadói változat: 10
2016Fehér, A., Kiss, V., Soós, M., Szakály, Z.: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos konferencia Tanulmánykötet: Hitelesség és értékorientáció a marketingben: 2016 augusztus 29-31..
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 764 p., 2016. ISBN: 9789634728504
kiadói változat: 1425
elhelyezési megállapodás: 10
2016Polereczki, Z., Vukoszavlyev, S., Véha, M., Szakály, Z.: Market orientation of the Hungarian SMEs working in the meat processing and dairy industries.
Acta Univ. Sapientiae, Alim. 9 (1), 18-32, 2016.
kiadói változat: 42
2015Szakály, Z., Pető, K., Popp, J., Jasák, H.: A fenntartható fogyasztás iránt elkötelezett fogyasztói csoport, a lohas szegmens jellemzői.
Táplálkozásmarketing. 2 (1), 3-9, 2015.
kiadói változat: 140
2015Szakály, Z., Pető, K., Popp, J., Jasák, H.: A LOHAS szegmens mérete és jellemzői Magyarországon = The size and characteristics of the LOHAS segment in Hungary.
Táplálkozásmarketing. 2 (1), 11-30, 2015.
kiadói változat: 10
2015Papp-Bata, Á., Csiki, Z., Tósaki, Á., Szakály, Z.: Meggymag kivonat - egy új termék a funkcionális élelmiszerek piacán?.
Táplálkozásmarketing. 2 (1), 31-34, 2015.
kiadói változat: 31
2014Szakály, Z., Horvát, A., Soós, M., Pető, K., Szente, V.: A minőségre és származásra utaló jelölések szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 10 (1), 3-10, 2014.
kiadói változat: 17
2014Szakály, Z., Szabó, S., Jasák, H., Szente, V., Kiss, M.: A személyes értékek hatása az egészségmagatartás változására és a tudatos élelmiszervásárlásra.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 57-71, 2014.
Kiadói változat: 54
2014Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Az élelmiszer-fogyasztói magatartás vizsgálata online környezetben: létezik-e hazánkban a digitális élelmiszerfogyasztó?.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 29-38, 2014.
Kiadói változat: 217
2014Szabó, S., Szente, V., Szakály, Z., Nábrádi, A.: Consumer approach of health and ayurveda.
Apstract. 8 (2-3), 113-118, 2014.
kiadói változat: 27
2014Nábrádi, A., Cehla, B., Szigeti, O., Szakály, Z.: Defining the strategic objectives of Hungarian mutton product chain and elements of marketing strategy in the beginning of the second decade of the century.
Apstract. 8 (2-3), 119-132, 2014.
kiadói változat: 25
2014Szakály, Z., Kiss, M., Jasák, H.: Funkcionális élelmiszerek, fogyasztói attitűdök és személyre szabott táplálkozás.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 3-17, 2014.
Kiadói változat: 127
2014Soós, M., Szabó, S., Szakály, Z.: The characteristics of consumer attitudes in the food market in Hungary.
Apstract. 8 (2-3), 43-49, 2014.
kiadói változat: 27
2013Szente, V., Szabó, S., Varga, Á., Szakály, Z.: Az egészségre vonatkozó jelölések fogyasztói megítélése.
Élelm. táplálk. mark. 9 (1), 85-90, 2013.
kiadói változat: 16
2013Szakály, Z., Pető, K., Soós, M., Szente, V.: Az életstílus hatása az egészségmagatartásra és a funkcionális élelmiszerek fogyasztására.
Élelm. táplálk. mark. 9 (1), 3-11, 2013.
kiadói változat: 34
2013Fehér, A., Szakály, Z.: Az online marketing lehetőségei a tejszektorban: a közösségi háló szerepe.
Élelm. táplálk. mark. 9 (1), 57-64, 2013.
kiadói változat: 29
2013Fehér, A., Szabó, G., Szakály, Z.: Online kérdőíves felmérés a Gazdálkodás olvasóinak és szerzőinek körében.
Gazdálkodás. 57 (4), 387-397, 2013.
kiadói változat: 41
2009Szakály, Z., Szigeti, O., Szente, V.: Analysis of consumer habits and attitudes on the Hungarian beef and rabbit market.
Apstract. 3 (1-2), 67-70, 2009.
kiadói változat: 73
2009Szakály, Z., Horváth-Kovács, B., Polereczki, Z., Nábrádi, A.: Consumption patterns in the market of pork and pork products.
Stud. agric. econ. 110 (1), 59-73, 2009.
Kiadói változat: 34