Összes letöltés a DEA-ból: 325
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 117 |
Egyesült Államok (US) | 116 |
Kína (CN) | 15 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 12 |
Egyesült Királyság (GB) | 9 |
Németország (DE) | 8 |
Ausztrália (AU) | 6 |
Szlovákia (SK) | 4 |
Spanyolország (ES) | 2 |
India (IN) | 2 |
Hollandia (NL) | 2 |
Románia (RO) | 2 |
Belgium (BE) | 1 |
Bulgária (BG) | 1 |
Egyiptom (EG) | 1 |
Franciaország (FR) | 1 |
Görögország (GR) | 1 |
Olaszország (IT) | 1 |
Oroszország (RU) | 1 |
Svédország (SE) | 1 |
Törökország (TR) | 1 |
Dél-Afrika (ZA) | 1 |
n.a. | 20 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2022 | Canning, N., Teszenyi, E., Pálfi, S.: Are you listening to me? Understanding children's rights through Hungarian pedagogic practice. J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 218-232, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341432 Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology Q3 Education | Kiadói változat: 19 |
2022 | Teszenyi, E., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Re-imagining socialist childhoods: Changing narratives of spatial and temporal (dis)orientations. J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 212-217, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341430 Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology Q3 Education | Kiadói változat: 9 |
2019 | Teszenyi, E., Pálfi, S.: Vegyes vagy azonos életkorú óvodai csoport?: pedagógiai kérdések és a szülői döntés dilemmái. Gyermeknevelés. 7 (2-3), 136-155, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/310333 | Kiadói változat: 4 |
2015 | Georgeson, J., Campbell-Barr, V., Kovácsné Bakosi, É., Nemes, M., Pálfi, S., Sorzio, P.: Can We Have A Global Approach to Child-Centred Early Childhood Practice?. Early Child Development and Care. 11-12 1862-1879, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/229255 Folyóirat-mutatók:
Q3 Developmental and Educational Psychology Q1 Pediatrics Q3 Social Psychology | pre-print: 159 |
2015 | Molnár, B., Pálfi, S., Szerepi, S., Vargáné Nagy, A.: Kisgyemekkori nevelés Magyarországon. Educatio. 3 121-128, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228727 | Kiadói változat: 134 |