Dudás, P.: A turisztikai pozíció vizsgálata Markov modell alkalmazásával. In: Tudomány határok nélkül : válságjelenségek összefüggései a gazdaságban és a társadalomban : a Szolnoki Főiskola által a Magyar Tudomány Ünnepe rendezvénysorozat keretében szervezett konferencia előadásainak összefoglalói : rezümékötet. Szerk.: Kalmárné Rimóczi Csilla, Szolnoki Főiskola, Szolnok, 41, 2010. ISBN: 9789638787460
Dudás, P.: A turisztikai pozíció vizsgálata Markov modell alkalmazásával. In: Tudomány határok nélkül: válságjelenségek összefüggései a gazdaságban és a társadalomban : a Szolnoki Főiskola által a Magyar Tudomány Ünnepe rendezvénysorozat keretében szervezett konferencia előadásainak összefoglalói : konferenciakiadvány. Szerk.: Kalmárné Rimóczi Csilla, Szolnoki Főiskola, Szolnok, 282-291, 2010. ISBN: 9789638787477
Pénzes, I., Dudás, P.: Piacszegmentáció szükségessége és lehetőségei az élelmiszer kiskereskedelemben. In: "Új marketing világrend" : MOK 2010 : a Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 16. országos konferenciája : Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, ... 2010. augusztus 26-27.. Szerk.: Papp-Váry Árpád, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Budapest, 304-316, 2010.