Jelenlegi hely

Kiss Márton

Kiss Márton

Kiss Márton
Név: Kiss Márton
További profilok: MTMT
Szakterület: Matematika- és fizikatanár

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
8
DEA-ban:
8
OA:
1
Publikációs időszak:
2018-2024
2024
  1. Kiss, M., Herendiné Kónya, E.: Analysis of metacognitive activities in pre-service teachers' lessons: case study.
    In: Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13). Eds.: Drijvers P.; Csapodi C.; Palmér H.; Gosztonyi K.; Kónya E, Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Budapest, 3602-3603, 2024. ISBN: 9789637031045
  2. Kiss, M., Herendiné Kónya, E.: Monitoring activities in prospective teachers' mathematics lessons.
    Ann. Math. Inform. "Accepted by Publisher" (-), [1-14], 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Computer Science (miscellaneous) (2023)
    Q4 Mathematics (miscellaneous) (2023)
2023
  1. Kiss, M., Ambrus, A.: How students control their work in mathematical problem-solving process.
    In: Problem Solving and Problem Posing : Perspectives and Potentials in Research and Practice : Proceedings of the 22th ProMath conference from August 22-24, 2022 in Thessaloniki / eds I. Papadopoulos, N. Patsiala, Aristotle University of Thessaloniki, Thessaloniki, 113-123, 2023. ISBN: 9789602437360
2022
  1. Kiss, M.: Fejlesztőkísérlet matematikaórán egy meggyőződés felülírására.
    In: Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet ; Budapest : MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szeged, 54-72, 2022. ISBN: 9789633068960
  2. Kiss, M., Herendiné Kónya, E.: Written test with oral explanation during the pandemic.
    In: Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 12), Feb 2022, Bozen-Bolzano, Italy. Eds.: Jeremy Hodgen; Eirini Geraniou; Giorgio Bolondi; Federica Ferretti, European Society for Research in Mathematics Education (ERME), Bozen, 3835-3842, 2022. ISBN: 9791221025378
2021
  1. Kiss, M., Herendiné Kónya, E.: Do students analyze and evaluate the result of their problem solving activity?.
    In: Critical thinking in mathematics: perspectives and challenges. Ed.: Bożena Maj-Tatsis; Konstantinos Tatsis, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów, 143-152, 2021. ISBN: 9788379969036
2020
2018
  1. Kiss, M., Herendiné Kónya, E.: Mi a sorsa egy megtanított ismeretnek?.
    In: Használni akartam, nem tündökölni : a 75 éves Ambrus Andrást köszöntik tanítványai, tisztelői. Szerk.: Szentgyörgyiné Szlovák Mária, Prentun TS Kft., Budapest, 163-175, 2018. ISBN: 9786150016368
frissítve: 2024-12-15, 02:08

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 2
Q4 1 (50%)
n.a. 1 (50%)
-
OK

SCImago kategóriák

Computer Science (1)
Computer Science (miscellaneous) (1)
Mathematics (1)
Mathematics (miscellaneous) (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők