Jelenlegi hely

Herendiné Kónya Eszter

Herendiné Kónya Eszter

Herendiné Kónya Eszter
DE > TTK
egyetemi docens 2012-
Név: Herendiné Kónya Eszter
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Természettudományi és Technológiai Kar. Matematikai Intézet / University of Debrecen. Faculty of Science and Technology. Institute of Mathematics
További profilok: MTMT
Fokozat
  • PhD, Debreceni Egyetem (2007)
  • Habilitáció, Debreceni Egyetem (2016)
Szakterület: matematika didaktikus

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
34
DEA-ban:
34
OA:
17
Publikációs időszak:
2000-2024
2024
  1. Kiss, M., Herendiné Kónya, E.: Analysis of metacognitive activities in pre-service teachers' lessons: case study.
    In: Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13). Eds.: Drijvers P.; Csapodi C.; Palmér H.; Gosztonyi K.; Kónya E, Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Budapest, 3602-3603, 2024. ISBN: 9789637031045
  2. Lócska, O., Herendiné Kónya, E.: Matematika és Informatika Didaktikai Kutatások 2024: absztraktkötet.
    Debreceni Egyetem Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola, Debrecen, 68 p., 2024. ISBN: 9789634905721
  3. Báró, E., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Students recalling favourite math experience: How does problem- based approach promote mathematical engagement?.
    In: Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13). Eds.: Drijvers, P., Csapodi, C., Palmér, H., Gosztonyi, K., & Kónya, E, Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Budapest, 1400-1407, 2024. ISBN: 9789637031045
2023
  1. Kovács, Z., Báró, E., Lócska, O., Herendiné Kónya, E.: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes.
    Educ. Sci. 13 (2), 1-22, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  2. Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness.
    Learn Instr. 86 1-10, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Developmental and Educational Psychology
    D1 Education
2022
  1. Herendiné Kónya, E., Kovács, Z.: Management of Problem Solving in a Classroom Context.
    Center for Educational Policy Studies Journal. 12 (1), 81-101, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
  2. Kiss, M., Herendiné Kónya, E.: Written test with oral explanation during the pandemic.
    In: Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 12), Feb 2022, Bozen-Bolzano, Italy. Eds.: Jeremy Hodgen; Eirini Geraniou; Giorgio Bolondi; Federica Ferretti, European Society for Research in Mathematics Education (ERME), Bozen, 3835-3842, 2022. ISBN: 9791221025378
2021
  1. Kiss, M., Herendiné Kónya, E.: Do students analyze and evaluate the result of their problem solving activity?.
    In: Critical thinking in mathematics: perspectives and challenges. Ed.: Bożena Maj-Tatsis; Konstantinos Tatsis, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów, 143-152, 2021. ISBN: 9788379969036
  2. Matos, Z., Herendiné Kónya, E.: Teaching numeral systems based on history in high school.
    Ann. Math. Inform. 54 195-204, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Computer Science (miscellaneous)
    Q4 Mathematics (miscellaneous)
2020
2019
  1. Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: How do novices and experts approach an open problem?.
    In: Towards new perspectives on mathematics education. Eds.: Zdenka Kolar-Begović Ružica Kolar-Šuper Ljerka Jukić Matić, Element, Osijek, 245-260, 2019. ISBN: 9789531975179
  2. Győry, Á., Herendiné Kónya, E.: Proving skills in geometry of secondary grammar school leavers specialized in mathematics.
    Ann. Math. Inform. 50 217-236, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Computer Science (miscellaneous)
    Q4 Mathematics (miscellaneous)
2018
  1. Herendiné Kónya, E., Kovács, Z.: Fedezzük fel a megoldást: keressünk mintát!.
    Gyermeknevelés. 6 (1), 76-85, 2018.
  2. Kiss, M., Herendiné Kónya, E.: Mi a sorsa egy megtanított ismeretnek?.
    In: Használni akartam, nem tündökölni : a 75 éves Ambrus Andrást köszöntik tanítványai, tisztelői. Szerk.: Szentgyörgyiné Szlovák Mária, Prentun TS Kft., Budapest, 163-175, 2018. ISBN: 9786150016368
2017
  1. Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: A Classroom Teaching Experiment on the Preparation of the Function Concept.
    In: A Life's Time for Mathematics Education and Problem Solving : Festschrift on the Occasion of András Ambrus' 75th Birthday. Ed.: Martin Stein, WTM Verlag, Münster, 210-219, 2017. ISBN: 9783959870634
2016
2015
  1. Balla, É., Herendiné Kónya, E., Paulovits, G.: A kombinatorika, valószínűség és statisztika témakörök tanításának szakmódszertana.
    In: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért : természettudományok / Balla Éva, Bujdosó Gyöngyi, Csernoch Mária, Dobróné Tóth Márta, Egri Sándor, Herendiné Kónya Eszter, Mándy Tihamér, Paulovits György, Revákné Markóczi Ibolya, Sarka Lajos, Teperics Károly, Tóth Zoltán, Varga Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 231-265, 2015. ISBN: 9789634738428
Mindet mutasd
frissítve: 2024-10-06, 01:47

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 16
Q1/D1 1 (6.3%)
Q1 1 (6.3%)
Q2 1 (6.3%)
Q3 2 (12.5%)
Q4 2 (12.5%)
n.a. 10 (62.5%)
-
OK

SCImago kategóriák

Computer Science (4)
Computer Science (miscellaneous) (4)
Computer Science Applications (1)
Mathematics (3)
Mathematics (miscellaneous) (3)
Social Sciences (3)
Education (3)
Public Administration (1)
Psychology (2)
Developmental and Educational Psychology (2)
Health Professions (1)
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint