Bejelentkezés
Keresés
Profilok
Kutatók
Egységek
Pályázatok
Organogram
Adatigénylés
Hitelesített Publikációs Lista / Igazolás igénylése
Nyomtatható publikációs lista
Statisztika
OA statisztika
OA publikálás támogatása
Publikációs Tudománytámogatási Program
Adatfeltöltés
Linkek
Keresés
Az oldal megfelelő megjelenítéséhez engedélyezze böngészőjében a JavaScript használatát!
Jelenlegi hely
Címlap
Kovács Zoltán
Kovács Zoltán
Elérhetőség
Név:
Kovács Zoltán
További profilok:
MTMT
Szakma
Szakterület:
egyetemi docens
Média anyagok
Teljes publikációs lista
nyomtatható verzió
A lista áttöltése az
MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények
feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista
igénylése
OA letöltési statisztika
megtekintése
Feltöltött közlemény:
11
DEA-ban:
11
OA:
5
Publikációs időszak:
1992-2023
2023
Kondé, Z.
,
Kovács, Z.
,
Herendiné Kónya, E.
:
A kognitív terhelés hatása váratlan helyzetben hozott értékelő döntésekre
.
In: Találkozás a változásban : változások a találkozásban : A Magyar Pszichológiai Társaság XXX. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: D. Horváth Vanessza, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 244-245, 2023. ISBN: 9786158234603
Kovács, Z.
,
Báró, E.
,
Lócska, O.
,
Herendiné Kónya, E.
:
Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes
.
Educ. Sci.
13 (2), 1-22, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2
Computer Science Applications
Q2
Computer Science (miscellaneous)
Q2
Developmental and Educational Psychology
Q2
Education
Q2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2
Public Administration
Kondé, Z.
,
Kovács, Z.
,
Herendiné Kónya, E.
:
Modeling teachers' reactions to unexpectedness
.
Learn Instr.
86 1-10, 2023.
Folyóirat-mutatók:
D1
Developmental and Educational Psychology
D1
Education
2022
Herendiné Kónya, E.
,
Kovács, Z.
:
Management of Problem Solving in a Classroom Context
.
Center for Educational Policy Studies Journal.
12 (1), 81-101, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3
Education
Fitriana, L.
,
Ekawati, R.
,
Kovács, Z.
:
Perspectives on the problem-posing activity by prospective teachers: a cross-national study
.
J. Math. Educ.
13 (1), 149-172, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2
Education
Q2
Mathematics (miscellaneous)
Kovács, Z.
:
The tradition of problem-posing in Hungarian mathematics teaching
.
Teach. math. comput. sci.
20 (2), 233-254, 2022.
2019
Ambrus, G.
,
Kovács, Z.
,
Szitányi, J.
,
Csíkos, C.
,
Herendiné Kónya, E.
:
A Cross-sectional Analysis of Students' Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10
.
Int Elect J Math Ed.
14 513-521, 2019.
Herendiné Kónya, E.
,
Kovács, Z.
:
Do the calculators support inductive reasoning?
.
Electr. J. Math. Tecn.
13 (2), 181-189, 2019.
Kovács, Z.
,
Herendiné Kónya, E.
:
How do novices and experts approach an open problem?
.
In: Towards new perspectives on mathematics education. Eds.: Zdenka Kolar-Begović Ružica Kolar-Šuper Ljerka Jukić Matić, Element, Osijek, 245-260, 2019. ISBN: 9789531975179
2018
Vincze, C.
,
Kovács, Z.
,
Csorvássy, Z.
:
On the generalization of Erdős-Vincze's theorem about the approximation of regular triangles by polyellipses in the plane
.
Ann. Math. Inform.
49 181-197, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q3
Computer Science (miscellaneous)
Q4
Mathematics (miscellaneous)
1992
Kovács, Z.
,
Tamássy, L.
:
Yano-ledger connection and induced connection on vector bundles
.
Acta Math. Hung.
59 (3-4), 405-421, 1992.
frissítve: 2024-11-06, 13:57
×
×
×
Kutató
Egység
Publikáció
Súgó
részletes keresés
Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása
Tudományos folyóiratcikkek száma: 9
Q1/D1
1 (11.1%)
Q1
1 (11.1%)
Q2
2 (22.2%)
Q3
2 (22.2%)
n.a.
4 (44.4%)
Szűkítés
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
-
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
csak SCImago értékkel rendelkező cikkek
OK
SCImago kategóriák
Social Sciences
(
4
)
Education
(
4
)
Public Administration
(
1
)
Computer Science
(
2
)
Computer Science (miscellaneous)
(
2
)
Computer Science Applications
(
1
)
Mathematics
(
2
)
Mathematics (miscellaneous)
(
2
)
Psychology
(
2
)
Developmental and Educational Psychology
(
2
)
Health Professions
(
1
)
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
(
1
)
Közlemények megoszlása
műfaj szerint
Közlemények megoszlása
évszám szerint
Közlemények megoszlása
nyelv szerint
Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint
Acta Mathematica Hungarica (1)
Annales Mathematicae et Informaticae (1)
Center for Educational Policy Studies Journal (1)
Education Sciences (1)
International Electronic Journal of Mathematics Education (1)
Journal on Mathematics Education (1)
Learning And Instruction (1)
Teaching mathematics and computer science (1)
The Electronic Journal of Mathematics and Technology (1)
iDEa társszerzők
Herendiné Kónya Eszter
közös közlemények (7)
Kondé Zoltán
közös közlemények (2)
További társszerzők
Herendiné Kónya Eszter
közös közlemények (7)
Kondé Zoltán
közös közlemények (2)
Báró Emőke
közös közlemények (1)
Fitriana, Linda Devi
közös közlemények (1)
Tamássy Lajos
közös közlemények (1)
Vincze Csaba
közös közlemények (1)
×
Egyéb társszerzők
Ambrus Gabriella
(közös közlemények: 1)
Csíkos Csaba
(közös közlemények: 1)
Csorvássy Zsófia Fruzsina
(közös közlemények: 1)
Ekawati, Rooselyna
(közös közlemények: 1)
Lócska Orsolya
(közös közlemények: 1)
További társszerzők
Ambrus Gabriella
(közös közlemények: 1)
Csíkos Csaba
(közös közlemények: 1)
Csorvássy Zsófia Fruzsina
(közös közlemények: 1)
Ekawati, Rooselyna
(közös közlemények: 1)
Lócska Orsolya
(közös közlemények: 1)
Szitányi Judit
(közös közlemények: 1)
Bejelentkezés
×
Hálózati azonosító
*
Jelszó
*
Regisztráció
Mi a jelszavam?
Keresés
×
Kutató
Egység
Publikáció
Súgó
részletes keresés