Jelenlegi hely

Varga-Fehér Virág

Varga-Fehér Virág

Varga-Fehér Virág
Név: Varga-Fehér Virág
További profilok: MTMT
Szakterület: okleveles középiskolai biológia és kémia tanár

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
13
DEA-ban:
13
OA:
1
Publikációs időszak:
2016-2023
2023
  1. Fehér, V., Czékmán, B., Chrappán, M., Lakatos, G., Revákné Markóczi, I.: Analyzing the Energy Awareness of Pre-Service Teachers Using the Word Association Method.
    J. Teacher Education for Sustainability. 25 (2), 35-59, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
2021
  1. Fehér, V., Revákné Markóczi, I.: Az energiatudatosságra vonatkozó fogalmak megjelenése és azok sajátosságai középiskolai természettudományos tankönyvekben.
    In: IX. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Vzdelávacie, vyskumné a metodické konferencia : program : tartalmi összefoglalók : abstrakty. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 24, 2021. ISBN: 9788089691708
  2. Fehér, V., Revákné Markóczi, I.: Occurance of concepts related to energy awareness and their distincive features in science textbooks used in elementary and secondary schools.
    In: XVI. Kárpát-medencei Környezettudományi Konferencia : absztrakt kötet = 16th Carpathian Basin Conference for Environmental Sciences : abstract book. Szerk.: Cseresznyés Dóra, Király Csilla, ELTE Természettudományi Kar, Budapest, 113-121, 2021. ISBN: 9789638221827
  3. Fehér, V., Revákné Markóczi, I.: Természettudományos tankönyvek szerepe az energiatudatosságra nevelésben.
    In: Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején : HuCER 2021 Absztraktkötet / Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Debrecen, 201-201, 2021. ISBN: 9786155657092
2020
  1. Revákné Markóczi, I., Fehér, V.: Energiatudatosságra vonatkozó ismeretek vizsgálata általános és középiskolás tanulók körében.
    In: VIII. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Program és tartalmi összefoglalók, International Research Institute s.r.o., Komarno, 58-58, 2020. ISBN: 9788089691647
2018
  1. Fehér, V.: Hasznos-e a tréning, avagy sem?: Projekt hatásvizsgálat tréninggel segítve és anélkül.
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések: absztraktkötet : XVIII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, 480, 2018. ISBN: 9789634890515
2017
  1. Balázs, D., Fehér, V.: Biológia iránti attitűd általános iskolás korban.
    In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 538, 2017. ISBN: 9789635088638
  2. Balázs, D., Fehér, V.: Biológia kedveltsége általános iskolás korban.
    In: Innováció, kutatás, pedagógusok, HuCER 2017 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Debrecen, 14, 2017. ISBN: 9786155657023
  3. Fehér, V., Revákné Markóczi, I.: Egy természettudományos projekt hatásvizsgálata tanulói ön- és társértékeléssel.
    In: XXXIII. OTDK 2017 Tanulás- és Tanításmódszertani- Tudástechnológiai Szekció, Széchenyi István Egyetem, Győr, 55-55, 2017. ISBN: 9786155391866
  4. Fehér, V.: Természettudományos projekt hatása a tanulók személyiségfejlődésére.
    In: Innováció, kutatás, pedagógusok, HuCER 2017 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Debrecen, 62, 2017. ISBN: 9786155657023
2016
  1. Malmos, E., Fehér, V.: Egyetemisták a természettudományos tantárgyak oktatásáról.
    In: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia : A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése. Szerk.: Zsolnai Anikó; Kasik László, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Szeged, 198, 2016. ISBN: 9789633065136
frissítve: 2024-06-30, 01:10

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 3
Q2 2 (66.7%)
n.a. 1 (33.3%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (2)
Education (2)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők