Jelenlegi hely

Varga Levente

Varga Levente

Varga Levente
Név: Varga Levente
További profilok: MTMT
Szakterület: agrár-közgazdász
Az adatok a NEPTUN rendszerből származnak.

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
25
DEA-ban:
6
OA:
1
Publikációs időszak:
2006-2019
2019
  1. Varga, L., Takács, P.: Cseh és szlovák piac matrachasználati szokásai.
    In: A Magyar Tudomány Ünnepe 2019 : "Értékteremtő Tudomány" : Absztraktfüzet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Balla Petra, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 23, 2019. ISBN: 9789634901563
2018
  1. Jóna, G., Varga, L.: Case study on marketing of a focal firm - a network approach.
    In: Challenges for companies and consumers on international market. Ed.: Sawomir Smyczek, Justyna Matysiewicz, Kim Fam, Publishing House of the University of Economics in Katowice, Katowice, 87-101, 2018. ISBN: 9788378755364
  2. Varga, L.: The possible threats of cloudy apple juice consumption of patients.
    In: Global challenges in a changing world : new roles and competencies in the field of nursing. Szerk.: Sárváry Attila, Papp Katalin, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 116, 2018. ISBN: 9789634900207
2014
  1. Balogh, E., Horváth, L., Hüse, L., Sipos, L., Fónai, M., Fucskó, M., Lőw, G., Marsi, E., Miklósi, E., Oroszné Pál, Z., Patyán, L., Rusinné Fedor, A., Takács, P., Varga, L., Zolnai, E.: English-Hungarian Social Work Dictionary = Magyar-angol szociális munka értelmező szótár.
    Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 605. p., 2014. ISBN: 9789634737216
2010
  1. Varga, L., Kárpáti, L., Nábrádi, A.: Economic value of agribusiness and food exhibitions in Eastern-Europe.
    In: International Conference on e-Education, e-Business, e-Management, and e-Learning, 2010 : IC4E '10, [s. n.], Sanya, 527-531, 2010. ISBN: 9781424456802
  2. Kárpáti, L., Varga, L., Nábrádi, A.: Economic Value of Agribusiness and Food Exhibitions in Eastern-Europe.
    In: e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning. Ed.: Lisa O'Conner, IEEE Computer Society, Los Alamitos, 527-531, 2010.
  3. Varga, L.: Interpoma 2010: a világ élvonalában.
    Kertész. szőlész. 59 (50), 18-19, 2010.
  4. Varga, L., Lukács, G.: Mezőgazdasági kiállítások látogatói és kiállítói struktúrájának elemzése kétlépcsős klaszterezés módszerével.
    In: Gazdaságosság és/vagy biodiverzitás? : LII. Georgikon Napok : Keszthely, 2010. szeptember 30 - október 1. : a konferencia előadásainak összefoglalói : 52nd Georgikon Scientific Conference : conference abstracts. Szerk.: Lukács Gábor, Pannon Egyetem Georgikon Mezőgazdaságtudományi Kar, Keszthely, 1-13, 2010. ISBN: 9789639639386
2009
  1. Varga, L.: Áttekintés az Európai és a magyar MICE turisztikai szektorról - középpontban kiállításokkal.
    In: Abstracts of the 2nd International Economic Conference. Szerk.: Bakonyi Erika, Barna Róbert, Máthé Attila, Szente Viktória, Temesi Ágoston, Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Kaposvár, 1-8, 2009.
  2. Varga, L., Kárpáti, L.: Evaluation of economics of trade fairs.
    In: 40 év a Kereskedelmi Oktatás Fejlesztéséért Konferencia, [BGF], Budapest, 165-178, 2009.
  3. Varga, L.: KAVA Model Testing on Agricultural Exhibitions.
    In: AVA congress 4 : International Congress on the Aspects and Visions of Applied Economics and Informatics Debrecen, 26th - 27th March 2009 book of abstracts / [ed. András Nábrádi, János Lazányi, Veronika Fenyves], Budapest : Agroinform, Debrecen, 1-9, 2009. ISBN: 9789635028979
  4. Varga, L.: Marketing: the basics : written by David and Goliath?.
    Eur. J. Mark. 43 (5-6), 863-865, 2009.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Marketing
  5. Varga, L., Kárpáti, L.: New interpretation of a traditional marketing event: evaluation of fair's economic role.
    In: Magyar Tudomány Napja Konferencia, [BGF], Budapest, 1-15, 2009.
2008
  1. Varga, L.: A mezőgazdasági kiállítások vonzáskörzetének meghatározása.
    In: 50. Jubileumi Georgikon Napok. Szerk.: Palkovics Miklós, Kondorosné Varga Erika, Pintér Gábor, Weiss Miklós, PE Georgikon Kar, Keszthely, 1-6, 2008. ISBN: 9789639639317
  2. Varga, L., Kárpáti, L.: Evaluation of Economics of Trade Fairs.
    In: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban : tudományos konferencia : Magyar Tudomány Napja, 2008. november 6-7. : programfüzet, Budapest Gazdasági Főiskola, [Budapest], 1-10, 2008.
2007
  1. Varga, L., Kárpáti, L.: Basic relations in exhibition business: modelling relationships among the interested parties.
    In: Agrárgazdaság, Vidékfejlesztés, Agrárinformatika Nemzetközi Konferencia (AVA3), Debrecen, 2007. március 20-21 : [elektronikus dokumentum], Debreceni Egyetem Agrártudományi Centrum, Agrárgazdasági és Vidékfejlesztési Kar, Debrecen, Debrecen, 1-10, 2007. ISBN: 9789638711878
  2. Varga, L., Kárpáti, L.: Comparing case study about a Hungarian and a Polish agricultural exhibition.
    In: International Scientific Meeting : Multifunctional Agriculture and Rural Development in Republic Srpska, [s. n.], [Jahorina], 1-11, 2007.
  3. Varga, L.: Marketing az Európai Unió egységes piacán: a marketing alapjai.
    In: Marketing az Európai Unió egységes piacán : marketingismeretek kis- és középvállalkozók részére : oktatási segédanyag / kész. Csapó Zsolt [et al.], Regionális Európai Képzési Akadémia, Debrecen, 7-32, 2007.
  4. Csapó, Z., Kárpáti, L., Kozár, L., Varga, L.: Marketing és kereskedelem a gyakorlatban.
    Szaktudás Kiadó Ház Rt., Budapest, 202 p., 2007. ISBN: 9789639736337
  5. Varga, L., Kárpáti, L.: Mezőgazdsági vásárok a reformkortól napjainkig.
    In: Tradíció és Innováció = Tradition and Innovation : nemzetközi tudományos konferencia kiadványai. Szerk.: Lehota J., Takácsné György K, Szent István Egyetemi Kiadó, Gödöllő, 1-14, 2007.
2006
  1. Varga, L., Kárpáti, L., Csapó, Z.: A kiállítások szerepének értékelése a magyar mezőgépkereskedők marketing-mixében.
    In: Innováció, társadalmi felelősség, fenntartható fejlődés : marketing megközelítésben : Marketing Oktatók Klubjának XII. Konferenciája [elektronikus dokumentum], [Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem], Budapest, 1-15, 2006.
  2. Varga, L.: Marketing az Európai Unió egységes piacán: a marketing alapjai.
    In: Marketing az Európai Unió egységes piacán. Írta: Csapó Zsolt [et al.], Európai Közösségek Hivatalos Kiadványainak Hivatala, Luxembourg, 11-23, 2006, (A mi Európánk) ISBN: 9789279057786
  3. Varga, L., Kárpáti, L., Csapó, Z.: Mezőgazdasági kiállítások értékelése a látogatók szemszögéből.
    In: Agrárgazdaság, vidék, régiók multifunkcionális feladatok és lehetőségek : XLVIII. Georgikon Napok : Keszthely, Magyarország, 2006.09.21-2006.09.22, Veszprémi Egyetem Georgikon Mezőgazdaságtudományi Kar, Keszthely, 172-177, 2006.
frissítve: 2020-10-18, 01:06

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 4
Q1 1 (25%)
n.a. 3 (75%)

SCImago kategóriák

Business, Management and Accounting (1)
Marketing (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők