Összes letöltés a DEA-ból: 178
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 133 |
Magyarország (HU) | 11 |
Németország (DE) | 5 |
Egyesült Királyság (GB) | 3 |
Finnország (FI) | 2 |
Oroszország (RU) | 2 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 1 |
Ausztrália (AU) | 1 |
Bulgária (BG) | 1 |
Brazília (BR) | 1 |
Kanada (CA) | 1 |
Kína (CN) | 1 |
Csehország (CZ) | 1 |
Franciaország (FR) | 1 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 1 |
Lettország (LV) | 1 |
Malajzia (MY) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
Románia (RO) | 1 |
Svédország (SE) | 1 |
Dél-Afrika (ZA) | 1 |
n.a. | 7 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2022 | Szűcs, T.: The Relationship between Family Milieu and Music Education. Soc. Sci. 11 (12), 1-16, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343649 Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 1 |
2019 | Váradi, J., Szűcs, T., Strenacikova, M.: Persistence in tertiary music education in Hungary and Slovakia. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 6-11, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300512 | kiadói változat: 63 |
2019 | Kovács, K., Dusa, Á., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels. Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321538 | kiadói változat: 33 |
2017 | Szűcs, T.: A zenetanulás és hatásai egy debreceni vizsgálat alapján. Educatio. 26 (3), 471-482, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/248036 | Nem hozzáférhető: 39 |
2017 | Szűcs, T.: Opportunities for Elementary Level Music Education in the Partium Region. Hung. Educ. Res. J. 7 (1), 103-111, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222557 | kiadói változat: 17 |
2017 | Szűcs, T., Héjja, B.: The Institutional Network and State of Music Education in Hungary. Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 39-54, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/248050 | kiadói változat: 25 |