Összes letöltés a DEA-ból: 242
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 158 |
Magyarország (HU) | 17 |
Németország (DE) | 7 |
Egyesült Királyság (GB) | 6 |
Ausztrália (AU) | 3 |
Belgium (BE) | 3 |
Kína (CN) | 2 |
Finnország (FI) | 2 |
Oroszország (RU) | 2 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 1 |
Ausztria (AT) | 1 |
Bulgária (BG) | 1 |
Brazília (BR) | 1 |
Kanada (CA) | 1 |
Csehország (CZ) | 1 |
Franciaország (FR) | 1 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 1 |
Lettország (LV) | 1 |
Malajzia (MY) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
Fülöp-szigetek (PH) | 1 |
Románia (RO) | 1 |
Svédország (SE) | 1 |
Törökország (TR) | 1 |
Dél-Afrika (ZA) | 1 |
n.a. | 26 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic. Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354727 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary | Kiadói változat: 5 |
2023 | Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben. Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361677 | Kiadói változat: 6 |
2023 | Szűcs, T., Váradi, J., Kelemen, H., Miklódi, -., Pusztai, G.: The Role of Parents in Their Children's Artistic Education: The Effect of Parental Involvement in the Transgenerational Process. Harmonia. 23 (2), 375-386, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365220 Folyóirat-mutatók:
Q3 Education Q2 Music Q1 Visual Arts and Performing Arts | Kiadói változat: 6 |
2022 | Szűcs, T.: The Relationship between Family Milieu and Music Education. Soc. Sci. 11 (12), 1-16, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343649 Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 4 |
2019 | Váradi, J., Szűcs, T., Strenacikova, M.: Persistence in tertiary music education in Hungary and Slovakia. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 6-11, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300512 | kiadói változat: 69 |
2019 | Kovács, K., Dusa, Á., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels. Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321538 | kiadói változat: 45 |
2017 | Szűcs, T.: A zenetanulás és hatásai egy debreceni vizsgálat alapján. Educatio. 26 (3), 471-482, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/248036 | Kiadói változat: 48 |
2017 | Szűcs, T.: Opportunities for Elementary Level Music Education in the Partium Region. Hung. Educ. Res. J. 7 (1), 103-111, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222557 | kiadói változat: 20 |
2017 | Szűcs, T., Héjja, B.: The Institutional Network and State of Music Education in Hungary. Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 39-54, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/248050 | kiadói változat: 39 |