Jelenlegi hely

Hernádi László

Név: Hernádi László
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Kereskedelem Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Commerce
További profilok: MTMT
Fokozat
  • PhD (2008)
Szakterület: közgazdász
Önéletrajz: letöltés

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
Feltöltött közlemény:
4
DEA-ban:
4
OA:
0
Publikációs időszak:
2006-2016
2016
  1. Hernádi, L., Csapóné Riskó, T.: Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben.
    In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet : Hitelesség és értékorientáció a marketingben. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 695-704, 2016. ISBN: 9789634728504
2008
  1. Hernádi, L.: Kisvállalati pénzügyi kontrolling rendszerterv leírása Topic Maps standardra alapozva.
    In: Micro CAD 08' Nemzetközi Számítástechnikai Tudományos Konferencia : konferenciakiadvány, Miskolci Egyetem, Miskolc, 1-8, 2007.
2007
  1. Hernádi, L.: Case study about the controlling system of a small enterprise.
    In: Micro CAD 07' Nemzetközi Számítástechnikai Tudományos Konferencia : konferenciakiadvány, Miskolci Egyetem, Miskolc, 117-123, 2007.
2006
  1. Hernádi, L.: A kontrolling fejlődése- tudáskontrolling.
    In: Micro CAD 06' Nemzetközi Számítástechnikai Tudományos Konferencia : konferenciakiadvány, Miskolci Egyetem, Miskolc, 17-25, 2006.
frissítve: 2024-03-17, 01:31

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint