Jelenlegi hely

Szikszai-Németh Ketrin

Szikszai-Németh Ketrin

Szikszai-Németh Ketrin
DE > GTK
Vállalatgazdaságtani és Vállalkozásfejlesztés Tanszék
PhD hallgató
Név: Szikszai-Németh Ketrin
További profilok: MTMT
Szakterület: közgazdász
Önéletrajz: letöltés
Önéletrajz angolul: letöltés

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
15
DEA-ban:
15
OA:
5
Publikációs időszak:
2017-2023
2023
2021
2020
  1. Szikszai-Németh, K., Nagy, A.: Consumer decision making in influencer marketing.
    Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 29 (2), 326-336, 2020.
  2. Szikszai-Németh, K.: Personal branding in team sports marketing.
    Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 29 (1), 416-424, 2020.
  3. Szikszai-Németh, K.: Personal brandingre építő marketing stratégia a sportban.
    In: Tavaszi Szél - Spring Wind 2019: Tanulmánykötet 2.. Szerk.: Bihari Erika, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 594-604, 2020. ISBN: 9786155586613
  4. Bihari, E., Molnár, D., Szikszai-Németh, K.: Tavaszi Szél 2019 Konferencia = Spring Wind 2019: Konferenciakötet III..
    Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 812 p., 2020. ISBN: 9786155586521(ö)
  5. Bihari, E., Molnár, D., Szikszai-Németh, K.: Tavaszi Szél 2019 Konferencia = Spring Wind 2019: Tanulmánykötet I..
    Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 643 p., 2020. ISBN: 9786155586521(ö)
  6. Bihari, E., Molnár, D., Szikszai-Németh, K.: Tavaszi Szél - Spring Wind 2019: Tanulmánykötet 2..
    Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 606 p., 2020. ISBN: 9786155586521(ö)
2019
  1. Szikszai-Németh, K.: Personal branding in team sports marketing.
    In: 1st Partium International Conference on Management : Trends in 21st Century: Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi, András; Gál, Katalin, Partium Press, Oradea, 36-37, 2019. ISBN: 9786068156941
  2. Szikszai-Németh, K.: Personal brandingre építő marketing stratégia alkalmazása a sportban.
    In: XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia. Testnevelés- és Sporttudományi Szekció. Szerk.: Koller Ákos, Kovács Katalin, Magyar Testnevelési Egyetem, Budapest, 98, 2019. ISBN: 9786155196164
  3. Szikszai-Németh, K.: Personal brandingre építő marketing stratégia a sportban.
    In: Tavaszi Szél 2019 Konferencia. Nemzetközi Multidiszciplináris Konferencia: Absztraktkötet. Szerk.: Németh Katalin, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 654, 2019. ISBN: 9786155586422
2018
  1. Nagy, A., Molnár, D., Szikszai-Németh, K.: A személyes márkaépítés kihívásai napjainkban.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 485-494, 2018.
  2. Szikszai-Németh, K.: Personal brandingre építő marketing stratégia alkalmazása a sportban.
    In: Kari Tudományos Diákköri Konferencia : Rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Molnár Szilvia, Szőllősi László, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 50, 2018.
2017
  1. Szikszai-Németh, K.: Kanada és az Amerikai Egyesült Államok Gazdasági Kapcsolata.
    In: InterTALENT Unideb. Szerk.: Mándy Zsuzsanna, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 130-134, 2017. ISBN: 9789634739531
frissítve: 2024-12-15, 01:19