Jelenlegi hely

Lehota József

Név: Lehota József
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Marketing Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Marketing
További profilok: MTMT
Szakterület: közgazdász

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
16
DEA-ban:
11
OA:
5
Publikációs időszak:
2006-2018
2018
  1. Lehota, J., Kozák, J.: A Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 25 éve Gödöllőn, 1993-2018.
    SZIE Kiadó, Gödöllő, 172 p., 2018. ISBN: 9789632697802
  2. Buda, G., Fekete-Farkas, M., Lehota, J.: Appearance of conscious consumers in sharing economy.
    Vadyba. 32 (1), 99-105, 2018.
  3. Illés, B., Tóth, A., Törőné Dunay, A., Lehota, J., Bittsánszky, A.: Evaluation of food safety knowledge and microbial status of food contact surfaces in schools.
    J. Food Saf. 38 (4), 1-7, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Food Science
    Q3 Microbiology
    Q4 Parasitology
  4. Buda, G., Pethes, B., Karajánnisz, M., Lehota, J.: Hungarian consumers' attitude to accomodation sharing service.
    In: 16th International Conference on Management, Enterprise and Benchmarking Proceedings. Szerk.: Szikora Péter, Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar, Budapest, Magyarország, 64-78, 2018. ISBN: 9789634490975
  5. Mihály, N., Rónai, R., Komáromi, N., Lehota, J.: Lehetőségek és akadályok az egészséges élelmiszer-fogyasztás területén.
    Táplálkozásmarketing. 5 (1), 65-76, 2018.
  6. Törőné Dunay, A., Lehota, J., Mácsai, É., Illés, B.: Short supply chain: goals, objectives and attitudes of producers.
    Acta polytech. Hung. 15 (6), 199-217, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
2016
  1. Lehota, J., Gyenge, B., Komáromi, N., Lehota, Z., Rácz, G., Horváth, Á., Könyves, E., Törőné Dunay, A.: A vendégelégedettség/elégedetlenség és panaszkezelés a magyar házon kívüli étkezési szektorban.
    Táplálkozásmarketing. 3 (2), 3-18, 2016.
2015
  1. Lehota, J., Könyves, E., Törőné Dunay, A.: Key factors of a successful restaurant strategy in Hungary.
    In: Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015. Management, leadership and strategy for SMEs' competitiveness. Ed.: by Dunay Anna, Szent István University Publishing House, Gödöllő, 22-27, 2015.
2011
2010
  1. Lehota, J., Kárpáti, L.: Kereskedelmi ismeretek.
    Szaktudás Kiadó Ház Rt., Budapest, 147 p., 2010.
2008
2007
  1. Lehota, J., Komáromi, N.: A funkcionális tejtermékek fogyasztói magatartásának összetevői.
    Élelm. táplálk. mark. 4 (1), 33-36, 2007.
  2. Lehota, J., Komáromi, N.: A szarvasgomba mint luxus (presztízs) termék fogyasztói magatartása.
    Mark. menedzsment. 41 (3), 30, 2007.
2006
  1. Dinnyés, J., Illés, B., Lehota, J., Molnár, J., Szabó, L., Villányi, L., Zsarnóczai, S.: A Szent István Egyetem Közgazdász - Gazdálkodási szakán folyó képzés.
    Gazdálkodás. 50 (3), 67-76, 2006.
frissítve: 2024-03-03, 02:27

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 12
Q2 2 (16.7%)
n.a. 10 (83.3%)
-
OK

SCImago kategóriák

Agricultural and Biological Sciences (1)
Food Science (1)
Engineering (1)
Engineering (miscellaneous) (1)
Immunology and Microbiology (1)
Microbiology (1)
Parasitology (1)
Multidisciplinary (1)
Multidisciplinary (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők