Jelenlegi hely

Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar

Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar

Név: Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
1438
DEA-ban:
1285
OA:
141
Publikációs időszak:
1985-2022
2022
  1. Bocsi, V.: Értelmiségképzés és felsőoktatás.
    Belvedere Meridionale, Szeged, 286 p., 2022. ISBN: 9786156060532
  2. Szele, A.: Findings of a 2-year follow-up study among preterm infants ? predictor variables of neurodevelopmental outcomes at 2 years.
    In: Education in the Family - Family in Education II. : Book of Abstracts. Ed.: Gortka-Rákó Erzsébet, Godawa Grzegor, The Pontifical University of John Paul II in Krakow Institute of Pedagogy and Family Sciences, Faculty of Education for Children and Special Educational Needs of the University of Debrecen, Krakow, 27, 2022. ISBN: 9789634904403
  3. Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration.
    Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Sociology and Political Science (2021)
  4. Szele, A.: First Steps of Education in the Family: The Possibilities of Early Childhood Prevention and Intervention at the Department of Pediatrics of the University of Debrecen.
    In: VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia : Program- és absztraktkötet = 7th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment : Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 131-132, 2022. ISBN: 9789634904212
2021
  1. Balogh, J., Bereznay, Z., Molnár, B., Ujváriné, H., Urszin, Á.: A "zöld gondolat" és a pozitív pedagógia összekapcsolásának lehetőségei általános iskolai programokban.
    In: PPNP : Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia kötet II.. Szerk.: Szarka Emese, Mental Focus Kft., Budapest, 25-32, 2021. ISBN: 9786158169134
  2. Mező, K., Mező, F.: Agresszió megnyilvánulása a kreativitástesztekben.
    Különleges bánásmód. 7 (3), 43-55, 2021.
  3. Bocsi, V.: A hallgatók művelődési aktivitása.
    In: Előrehaladás és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD, Debrecen, 27-30, 2021, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 11.) ISBN: 9786156012098
  4. Mező, K., Mező, L., Mező, F.: Hölgyek a (had)tudományban: 2020/2021.
    Lélektan és hadviselés. 3 (1), 103-108, 2021.
  5. Bocsi, V., Ceglédi, T.: Is the glass ceiling inaccessible?: the educational situation of Roma youth in Hungary.
    Balkanistic Forum. 30 (3), 329-343, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Anthropology
    Q2 Cultural Studies
    Q2 History
    Q2 Linguistics and Language
    Q1 Literature and Literary Theory
  6. Pusztai, G., Bocsi, V.: Religiosity - conviviality.
    In: Intercultural issues and concepts : a multi-disciplinary glossary / Maddalena Colombo, Guia Gilardoni (eds.), Peter Lang, Bruxelles ; Bern ; Berlin ; New York ; Oxford ; Wien, 199-214, 2021, (Europe of cultures. Dialoges ; ISSN 2031-3519 ; 22.)
  7. Biczó, G.: Roma Colleges for Advanced Studies Network in Hungary.
    Különleges bánásmód. 7 (1), 7-15, 2021.
  8. Molnár, A., Mező, K.: Tanulásban akadályozott fiatalok jövőképének vizsgálata.
    Különleges bánásmód. 7 (3), 57-67, 2021.
  9. Pető, I.: Testvérgondozás: felnőtt értelmi fogyatékosokat gondozó testvérek.
    Különleges bánásmód. 7 (2), 111-121, 2021.
2020
  1. Tamásiné Dsupin, B., Hovánszki, J., Barát, -.: "Angyal, kangyal, mikula?": értékápolás, értékközvetítés a zenei nevelés folyamatában.
    In: A teljesség harmóniája 2. : a művészettel nevelés kreatív élményei. Szerk.: Bujdosóné Papp Andrea, Gesztelyi Hermina, Didakt Kft., Debrecen, 57-69, 2020. ISBN: 9786155212796
  2. Tamásiné Dsupin, B., Hovánszki, J., Barát, -.: "Angyal, kangyal, mikula?": értékápolás, értékközvetítés a zenei nevelés folyamatában.
    In: A teljesség harmóniája 1. : a művészettel nevelés értelmezései. Szerk.: Bujdosóné Papp Andrea, Gesztelyi Hermina, Didakt Kft., Debrecen, 61-91, 2020. ISBN: 9786155212789
  3. Láposi, T.: "Fény, fény, fényesség?": a közvetlen megtapasztalás egy lehetséges módja : bábjáték a komplex művészeti nevelés kontextusában.
    In: A teljesség harmóniája 2. : a művészettel nevelés kreatív élményei. Szerk.: Bujdosóné Papp Andrea, Gesztelyi Hermina, Didakt Kft., Debrecen, 11-56, 2020. ISBN: 9786155212796
  4. Láposi, T.: "Fény, fény, fényesség?": a látható fény titkai, avagy miért kék az ég? : bábjáték a komplex művészeti nevelés kontextusában.
    In: A teljesség harmóniája 1. : a művészettel nevelés értelmezései. Szerk.: Bujdosóné Papp Andrea, Gesztelyi Hermina, Didakt Kft., Debrecen, 11-59, 2020. ISBN: 9786155212789
Mindet mutasd
frissítve: 2022-12-04, 03:31

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 375
Q1 2 (0.5%)
Q2 1 (0.3%)
Q3 3 (0.8%)
Q4 6 (1.6%)
n.a. 363 (96.8%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (8)
Education (3)
Anthropology (2)
Social Sciences (miscellaneous) (2)
Cultural Studies (1)
Linguistics and Language (1)
Sociology and Political Science (1)
Psychology (3)
Developmental and Educational Psychology (2)
Social Psychology (2)
Psychology (miscellaneous) (1)
Arts and Humanities (2)
History (1)
Literature and Literary Theory (1)
Philosophy (1)
Nursing (2)
Pediatrics (2)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint